Δευτέρα 8 Ιουνίου 2026

ΚΑΘΑΡΙΣΑΜΕ ΚΙ ΑΛΛΗ ΠΑΡΑΛΙΑ......

 Στα πλαίσια των δράσεων του Ενεγού Πολίτη το σχολείο μας με τα τμήματα  Α΄, Β1΄και Β2΄ βρέθηκαν στην  παραλία Λιβαδόστρας στις 5 Ιουνίου για να συμμετάσχουν στον καθαρισμό της παραλίας που έγινε με τη συνεργασία του Κοινωφελούς Ιδρύματος <<Αθανάσιος Λασκαρίδης>>  και τον Δήμο Θηβαίων.






Τρίτη 2 Ιουνίου 2026

ΣΤΟΝ ΚΑΛΑΜΟ ΑΤΤΙΚΗΣ..

 Στις 20 Μαΐου το  σχολείο μας  πραγματοποίησε την καλοκαιρινή του εκδρομή στις κατασκηνώσεις <<ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ>> στον Κάλαμο Αττικής. Οι μαθητές υπό την επίβλεψη του εξειδικευμένου προσωπικού της κατασκήνωσης απόλαυσαν παιχνίδι , αθλητικές δραστηριότητες , μουσική και χορό! ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ!!