Το σχολείο μας συμμετείχε και φέτος στην 11η χορευτική συνάντηση των Δημοτικών Σχολείων του Δήμου Θηβαίων στις 27 Μαΐου στο θέατρο Μοσχοποδίου που διοργανώθηκε από το 7ο Δημοτικό Θήβας. Ο γυμναστής του σχολείου μας και η εικοσιμελής ομάδα από μαθητές και μαθήτριές, μας παρουσίασαν χορούς από διάφορα μέρη της Ελλάδας και μας έκαναν υπερήφανους. Ραντεβού του χρόνου!
