Κυριακή 24 Απριλίου 2016
Πασχαλινά Καλαθάκια Β' Τάξης
Labels:
Κατασκευές
To 6o Δημοτικό Σχολείο Θήβας βρίσκεται στη συνοικία Τάχι, στη Θήβα.
Παρασκευή 15 Απριλίου 2016
Το Έθιμο της Ταυροθυσίας στο Μανταμάδο
Κάθε χρόνο την Κυριακή των Μυροφόρων γίνεται το μεγάλο, γνωστό σε όλη την Ελλάδα, πανηγύρι της Λέσβου, για τον Μανταμαδιώτη Ταξιάρχη Μιχαήλ, ο οποίος πιστώνεται με πολλά θαύματα.
Την παραμονή της γιορτής στον αύλειο χώρο της εκκλησίας των Ταξιαρχών, όπου και η περίφημη γλυπτή εικόνα του ταξιάρχη Μιχαήλ, σφάζεται ένας ταύρος αλλά και άλλα ζώα, κυρίως αρνιά, προσφορά των πιστών για το λεγόμενο «κισκέκι». Στη συνέχεια μαγειρεύεται το παραδοσιακό «φαγητό του Αγιού», από σπασμένο σιτάρι, κρέας και ρεβύθια και προσφέρεται στους προσκυνητές. Το αίμα του ταύρου κρατιέται σαν φυλαχτό από τους πιστούς.
Πρόκειται για ένα τοπικό έθιμο, που χάνεται στο βάθος των αιώνων και σίγουρα υπερβαίνει τη δισχιλιετή χριστιανική παράδοση. Οι πανηγύρεις, οι λιτανείες, οι προσφορές καρπών και ζώων, πρακτικές μιας θρησκείας πιο κοντά στα ανθρώπινα μέτρα, αποτελούν χαρακτηριστικά στοιχεία των λαών της Μεσογείου - μουσουλμανικών και χριστιανικών.
Το 2015 η τέλεση του εθίμου της ταυροθυσίας απαγορεύτηκε ύστερα από παρέμβαση των φιλοζωικών οργανώσεων. Η Διεύθυνση Κτηνιατρικής της Περιφέρειας Βορείου Αιγαίου, με εντολή της Εισαγγελίας Πρωτοδικών Μυτιλήνης, δεν επέτρεψε τη διεξαγωγή του «για να τηρηθούν οι υγειονομικοί κανονισμοί που αφορούν τη σφαγή ζώων αποκλειστικά σε σφαγεία, αλλά και του νόμου περί προστασίας των ζώων, που απαγορεύει τη διατήρηση ζώων για πολιτιστικούς και άλλους παρεμφερείς σκοπούς».
Labels:
Ήθη και Έθιμα
To 6o Δημοτικό Σχολείο Θήβας βρίσκεται στη συνοικία Τάχι, στη Θήβα.
Τετάρτη 13 Απριλίου 2016
Πολιτιστικό Πάρκο Δεινοσαύρων
Την Δευτέρα 11 Απριλίου 2016,το σχολείο μας επισκέφθηκε το Πολιτιστικό Πάρκο Δεινοσαύρων.
Το ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΠΑΡΚΟ είναι ένας καταπράσινος χώρος 25.000 τετραγωνικών μέτρων και βρίσκεται μια ανάσα από την Αθήνα.
Μέσα στο Πάρκο εδρεύει το φημισμένο
υπαίθριο Μουσείο Ελληνικής Λαογραφίας, το οποίο είναι διαμορφωμένο σαν
ένα παραδοσιακό χωριό, όπου στην Πλατεία του αναβιώνει μια γραφική αγορά
με τα Εργαστήρια όλων των Παλιών Επαγγελματιών.Στα ‘’Περίχωρα’’ του Πάρκου, συναντά κανείς Αμπελώνες και Σπάνιες
Μονάδες Οινοποίησης, Ελαιώνες και Παραδοσιακές Μονάδες Εξαγωγής
Ελαιολάδου, Σιτοβολώνες, Αλώνια, έναν αρχοντικό Νερόμυλο, έναν θολωτό
Ξυλόφουρνο, Βοτανόκηπους και πλήθος εκθεμάτων που αναδεικνύουν τα Σιτηρά
και την Παραγωγή Ψωμιού.
Μια έμπειρη ομάδα Εκπαιδευτών – Εμψυχωτών μεταφέρει τη γνώση με ποικίλα βιωματικά εκπαιδευτικά προγράμματα στα θέματα: Βότανα και Μυρωδικά, Παλιά Επαγγέλματα, Ελιά, Ψωμί, Τρύγος και Παλιά Παιδικά Παχνίδια. Τα προγράμματα πραγματοποιούνται στους χώρους του Πάρκου.
Μια έμπειρη ομάδα Εκπαιδευτών – Εμψυχωτών μεταφέρει τη γνώση με ποικίλα βιωματικά εκπαιδευτικά προγράμματα στα θέματα: Βότανα και Μυρωδικά, Παλιά Επαγγέλματα, Ελιά, Ψωμί, Τρύγος και Παλιά Παιδικά Παχνίδια. Τα προγράμματα πραγματοποιούνται στους χώρους του Πάρκου.
Labels:
Εκπαιδευτικές Επισκέψεις
To 6o Δημοτικό Σχολείο Θήβας βρίσκεται στη συνοικία Τάχι, στη Θήβα.
Τετάρτη 6 Απριλίου 2016
Μουσείο Ακρόπολης
Την τετάρτη 6 Απριλίου 2016,οι τάξεις Δ' και Ε' του σχολείου μας μαζί με τους συνοδούς εκπαιδευτικούς τους,επισκέφθηκαν το Μουσείο της Ακρόπολης.Η ξενάγηση στο μουσείο έγινε με την πολύτιμη βοήθεια 2 ξεναγών.Μας ξενάγησαν στους αχανείς χώρους του μουσείου και παράλληλα μας ανέλυσαν σε βάθος την κατασκευή του Παρθενώνα,τα αγάλματα και τα γλυπτά του.
Συγκινητική στιγμή ήταν όταν αντικρύσαμε τις καρυάτιδες,τόσο περίτεχνα φτιαγμένες, αλλά άλλο τόσο μοναχικές, αφού έλειπε η μια από αυτές που ως γνωστόν βρίσκεται στο Βρετανικό Μουσείο.
Το δέος και ο ενθουσιασμός ήταν έκδηλος παντού.!!
Συγκινητική στιγμή ήταν όταν αντικρύσαμε τις καρυάτιδες,τόσο περίτεχνα φτιαγμένες, αλλά άλλο τόσο μοναχικές, αφού έλειπε η μια από αυτές που ως γνωστόν βρίσκεται στο Βρετανικό Μουσείο.
Το δέος και ο ενθουσιασμός ήταν έκδηλος παντού.!!
Labels:
Εκπαιδευτικές Επισκέψεις
To 6o Δημοτικό Σχολείο Θήβας βρίσκεται στη συνοικία Τάχι, στη Θήβα.
Παρθενώνας - Ακρόπολη
Ο Παρθενώνας διατηρήθηκε άθικτος έως και τους Μακεδονικούς χρόνους. Επιπλέον, μετά τον Γρανικό, στον Παρθενώνα αναρτήθηκαν ως τρόπαια χρυσές ασπίδες, λάφυρα της νίκης του Αλέξανδρου. Οι πρώτες καταστροφές έγιναν επί Λάχαρη, τον οποίο όρισε τύραννο των Αθηνών ο Κάσσανδρος, σύμφωνα με την αφήγηση του Παυσανία. Αυτός απέσπασε τις ασπίδες από τον Παρθενώνα, το χρυσάφι και τα κοσμήματα από το χρυσελεφάντινο άγαλμα της Αθηνάς. Καταστροφές υπέστη και ο οπισθόδομος του ναού, όταν τον χρησιμοποίησε ως προσωπικό του κατάλυμα ο Δημήτριος ο Πολιορκητής.
Στους Ρωμαϊκούς χρόνους δεν καταγράφονται αλλαγές στον Παρθενώνα, που συνεχίζει να διατηρεί αναλλοίωτη τη φυσιογνωμία και την αίγλη του ακόμη και στους μεταχριστιανικούς αιώνες, παρόλο που επί εποχής Ιουστινιανού η πομπή των Παναθηναίων δεν ανέβαινε πια στον Παρθενώνα και είχε χαθεί πλέον κάθε λατρεία δημόσια ή ιδιωτική, σύμφωνα με το Λατίνο ρήτορα Κλαύδιο Μαμερτίνο του 4ου αιώνα.
Στους Βυζαντινούς χρόνους -αν και γλύτωσε ο Παρθενώνας την καταστροφή από τα διατάγματα του Θεοδόσιου Β'- έγινε η πρώτη μετατροπή του ναού σε χριστιανική εκκλησία της Αγίας Σοφίας, τα εγκαίνια της οποίας έγιναν επί αυτοκρατορίας Ιουστινιανού του Μέγα. Στον πρόναο προστέθηκε η αψίδα του ιερού. Από αυτές τις μετατροπές αυτές το 1877, σύμφωνα με τον Burnouf, δεν είχαν μείνει παρά λείψανα τοιχογραφιών και λιγοστά επιγραφικά χαράγματα στους τοίχους και τους κίονες.
Επί Φραγκοκρατίας ο περί τον Παρθενώνα χώρος γίνεται τόπος ενδιαίτησης του πρώτου Φράγκου άρχοντα των Αθηνών, Όθωνα ντε λα Ρος, ενώ η Ακρόπολη γίνεται η έδρα της φραγκικής βαρωνίας και το κέντρο του ιστορικού βίου της πόλης, σε σημείο που η Αθήνα είναι γνωστή πλέον ως Castellum Athenarum. Ο Παρθενώνας αποδίδεται στη Ρωμαϊκή εκκλησία και γίνεται ναός Λατινικός, τιμώμενος στο όνομα της Θεοτόκου. Στη Νοτιοδυτική γωνία προστέθηκε ένα κωδωνοστάσιο, που επί Τουρκοκρατίας έγινε μιναρές. Επί Ενετοκρατίας δεν παρατηρήθηκαν και δεν καταγράφτηκαν αλλαγές στο μνημείο.
Από τις αφηγήσεις μεταγενέστερων περιηγητών, όπως ο Ιταλός νοτάριος Νικόλαος Μαρτόνης που επισκέφθηκε την Ακρόπολη το 1395 ή ο Κυριακός Αγκωνίτης που ταξίδεψε το 1436 στην Αθήνα, έχουμε δύο περιγραφές του χριστιανικού Παρθενώνα. Ο πρώτος εκφραστής της μεσαιωνικής ιδεολογίας απορεί πως είναι δυνατόν να έχει χτιστεί ένα τόσο μεγάλο κτήριο ενώ ο δεύτερος, εκπρόσωπος της Ιταλικής Αναγέννησης, επικεντρώνεται στην ομορφιά των αρχαίων μνημείων.
Επί Τουρκοκρατίας, η Ακρόπολη έπεσε στα χέρια των Τούρκων το 1458, οπότε και την επισκέφθηκε ο Μωάμεθ Β΄ ο Πορθητής. Ο ιερός βράχος έμεινε πλέον γνωστός με το όνομα Ατίνα Καλεσί, δηλαδή φρούριο των Αθηνών. Κατά τον 17ο αιώνα ο Παρθενώνας είναι πλέον τζαμί και έχει μιναρέ, που καταστράφηκε το 1687. Τζαμί, ωστόσο που δεν πληρούσε τις προδιαγραφές της ισλαμικής θρησκείας και για αυτό δεν έγινε ποτέ λατρευτικό τέμενος των Μωαμεθανών.
Κατά την εκστρατεία του Φραγκίσκου Μοροζίνι κατά των Αθηνών το 1687, ο Παρθενώνας υπέστη και το μεγαλύτερο πλήγμα το βράδυ της 16ης Σεπτεμβρίου, όταν οβίδα τίναξε την πυριτιδαποθήκη που είχε εγκαταστήσει ο Αλή αγάς, διοικητής του φρουρίου στον ναό. Το μεγαλύτερο τμήμα του ναού προς την ανατολική του πλευρά κατέρρευσε. Έκτοτε και μέχρι να παραδοθεί το μνημείο στην αρχαιολογία λεηλατήθηκε συστηματικά, κυρίως από τον Λόρδο Έλγιν, ενώ υπέστη σημαντικές καταστροφές κατά την περίοδο της ελληνικής επανάστασης του 1821 και την πολιορκία του βράχου από τον Κιουταχή Μπέη.
Στους Ρωμαϊκούς χρόνους δεν καταγράφονται αλλαγές στον Παρθενώνα, που συνεχίζει να διατηρεί αναλλοίωτη τη φυσιογνωμία και την αίγλη του ακόμη και στους μεταχριστιανικούς αιώνες, παρόλο που επί εποχής Ιουστινιανού η πομπή των Παναθηναίων δεν ανέβαινε πια στον Παρθενώνα και είχε χαθεί πλέον κάθε λατρεία δημόσια ή ιδιωτική, σύμφωνα με το Λατίνο ρήτορα Κλαύδιο Μαμερτίνο του 4ου αιώνα.
Στους Βυζαντινούς χρόνους -αν και γλύτωσε ο Παρθενώνας την καταστροφή από τα διατάγματα του Θεοδόσιου Β'- έγινε η πρώτη μετατροπή του ναού σε χριστιανική εκκλησία της Αγίας Σοφίας, τα εγκαίνια της οποίας έγιναν επί αυτοκρατορίας Ιουστινιανού του Μέγα. Στον πρόναο προστέθηκε η αψίδα του ιερού. Από αυτές τις μετατροπές αυτές το 1877, σύμφωνα με τον Burnouf, δεν είχαν μείνει παρά λείψανα τοιχογραφιών και λιγοστά επιγραφικά χαράγματα στους τοίχους και τους κίονες.
Επί Φραγκοκρατίας ο περί τον Παρθενώνα χώρος γίνεται τόπος ενδιαίτησης του πρώτου Φράγκου άρχοντα των Αθηνών, Όθωνα ντε λα Ρος, ενώ η Ακρόπολη γίνεται η έδρα της φραγκικής βαρωνίας και το κέντρο του ιστορικού βίου της πόλης, σε σημείο που η Αθήνα είναι γνωστή πλέον ως Castellum Athenarum. Ο Παρθενώνας αποδίδεται στη Ρωμαϊκή εκκλησία και γίνεται ναός Λατινικός, τιμώμενος στο όνομα της Θεοτόκου. Στη Νοτιοδυτική γωνία προστέθηκε ένα κωδωνοστάσιο, που επί Τουρκοκρατίας έγινε μιναρές. Επί Ενετοκρατίας δεν παρατηρήθηκαν και δεν καταγράφτηκαν αλλαγές στο μνημείο.
Από τις αφηγήσεις μεταγενέστερων περιηγητών, όπως ο Ιταλός νοτάριος Νικόλαος Μαρτόνης που επισκέφθηκε την Ακρόπολη το 1395 ή ο Κυριακός Αγκωνίτης που ταξίδεψε το 1436 στην Αθήνα, έχουμε δύο περιγραφές του χριστιανικού Παρθενώνα. Ο πρώτος εκφραστής της μεσαιωνικής ιδεολογίας απορεί πως είναι δυνατόν να έχει χτιστεί ένα τόσο μεγάλο κτήριο ενώ ο δεύτερος, εκπρόσωπος της Ιταλικής Αναγέννησης, επικεντρώνεται στην ομορφιά των αρχαίων μνημείων.
Επί Τουρκοκρατίας, η Ακρόπολη έπεσε στα χέρια των Τούρκων το 1458, οπότε και την επισκέφθηκε ο Μωάμεθ Β΄ ο Πορθητής. Ο ιερός βράχος έμεινε πλέον γνωστός με το όνομα Ατίνα Καλεσί, δηλαδή φρούριο των Αθηνών. Κατά τον 17ο αιώνα ο Παρθενώνας είναι πλέον τζαμί και έχει μιναρέ, που καταστράφηκε το 1687. Τζαμί, ωστόσο που δεν πληρούσε τις προδιαγραφές της ισλαμικής θρησκείας και για αυτό δεν έγινε ποτέ λατρευτικό τέμενος των Μωαμεθανών.
Κατά την εκστρατεία του Φραγκίσκου Μοροζίνι κατά των Αθηνών το 1687, ο Παρθενώνας υπέστη και το μεγαλύτερο πλήγμα το βράδυ της 16ης Σεπτεμβρίου, όταν οβίδα τίναξε την πυριτιδαποθήκη που είχε εγκαταστήσει ο Αλή αγάς, διοικητής του φρουρίου στον ναό. Το μεγαλύτερο τμήμα του ναού προς την ανατολική του πλευρά κατέρρευσε. Έκτοτε και μέχρι να παραδοθεί το μνημείο στην αρχαιολογία λεηλατήθηκε συστηματικά, κυρίως από τον Λόρδο Έλγιν, ενώ υπέστη σημαντικές καταστροφές κατά την περίοδο της ελληνικής επανάστασης του 1821 και την πολιορκία του βράχου από τον Κιουταχή Μπέη.
Labels:
Aφιερώματα
To 6o Δημοτικό Σχολείο Θήβας βρίσκεται στη συνοικία Τάχι, στη Θήβα.
Σάββατο 2 Απριλίου 2016
Αυτισμός- Κιβωτός Εξέλιξης (Βίντεο)
Labels:
Παιδαγωγικές Προσεγγίσεις
To 6o Δημοτικό Σχολείο Θήβας βρίσκεται στη συνοικία Τάχι, στη Θήβα.
2 Απριλίου - Παγκόσμια Ημέρα Αυτισμού
Η Παγκόσμια Ημέρα Αυτισμού (World Autism Awareness Day) καθιερώθηκε
με απόφαση της γενικής συνέλευσης του ΟΗΕ την 1η Νοεμβρίου 2007 και
αποφασίστηκε να γιορτάζεται κάθε χρόνο στις 2 Απριλίου. Σκοπός της είναι
να ενημερώσει την παγκόσμια κοινή γνώμη για τον αυτισμό και τα βήματα
που πρέπει να γίνουν για την ομαλή ένταξη των αυτιστικών ατόμων στην
κοινωνία.
Tι είναι όμως ο αυτισμός; Η Μαριάντα Βρεττού (κοινωνική λειτουργός και ιδιοκτήτρια του κέντρου παιδοψυχολογικής υποστήριξης ΜΑΖΕΙ) μας ενημερώνει:
Ο αυτισμός είναι μια διάχυτη αναπτυξιακή διαταραχή και πιο συγκεκριμένα νευροψυχολογική διαταραχή, η οποία διαρκεί μια ολόκληρη ζωή - είναι μια κατάσταση ισόβια και παρουσιάζεται από τη γέννηση του παιδιού. Τα άτομα με αυτισμό αντιλαμβάνονται πολύ διαφορετικά τα όσα βλέπουν και ακούν, σε σχέση με τους νευροτυπικούς ανθρώπους. Αυτό τους δημιουργεί δυσκολία στο να προσεγγίσουν τους συνομηλίκους τους και όχι μόνο, αφού υπολείπονται κοινωνικών δεξιοτήτων, γεγονός που δυσχεραίνει την επικοινωνία τους.
Η αιτία που προκαλεί τον αυτισμό παραμένει ακόμα και σήμερα άγνωστη - πολύ πιθανό να πρόκειται για ένα συγκερασμό παραγόντων.
Τα άτομα με αυτισμό πολύ συχνά παρουσιάζουν δυσκολία στην εκμάθηση της γλώσσας και εκδηλώνουν επιθετική ή ακόμα και αυτοκαταστροφική συμπεριφορά. Δεν μπορούν να διατηρήσουν βλεμματική επαφή και είναι απόμακρα, γιατί νιώθουν φόβο. Υπάρχουν όμως και φορές που δεν έχουν επίγνωση του φόβου σε καταστάσεις που ενέχουν πραγματικό κίνδυνο. Το νευρικό τους σύστημα δεν είναι ώριμο και για αυτό δεν μπορεί να επεξεργαστεί ταυτόχρονα ερεθίσματα, με αποτέλεσμα να αντιδρούν σε θορύβους, στο φως ή ακόμη και να δείχνουν πως δε νιώθουν πόνο. Τα άτομα με αυτισμό είναι προσκολημμένα σε συγκεκριμένες ρουτίνες, δυσκολεύονται να λειτουργήσουν στα πλαίσια του αυθόρμητου ή συμβολικού παιχνιδιού και εκδηλώνουν επαναλαμβανόμενες στερεοτυπικές συμπεριφορές.Σε αυτό το σημείο είναι αναγκαίο να αναφερθεί πως τα άτομα με αυτισμό μπορούν να βοηθηθούν με την κατάλληλη θεραπευτική και εκπαιδευτική παρέμβαση, εφόσον βέβαια η διάγνωση γίνει εγκαίρως. Σε όλο αυτό καταλυτικός είναι ο ρόλος των γονέων, καθώς είναι σημαντικό να είναι συνεργάσιμοι, δεκτικοί και να ακολουθούν τις κατευθύνσεις και τις συμβουλές που δίνονται από τους επαγγελματίες υγείας και εκπαίδευσης, αφού οι γονείς είναι αυτοί που επηρεάζουν το παιδί και βιώνουν την καθημερινότητά του και τις δυσκολίες του, περισσότερο από τον καθένα.
Τα άτομα με αυτισμό είναι πολυσχιδείς και πολύπλοκες προσωπικότητες, όπως ακριβώς και οι νευροτυπικοί άνθρωποι. Κλείνοντας θα δανειστούμε τα λόγια ενός παιδιού με αυτισμό, το οποίο αναρωτιέται: «Δεν ξέρω , γιατί είμαι διαφορετικός από εσάς, αλλά γιατί θα πρέπει να δώσουμε εξήγηση σε αυτό; Γιατί να μην αποδεχθούμε την κατάσταση , να συμφιλιωθούμε με αυτή την ιδέα και να νιώσουμε τη χαρά της ψυχικής επαφής, που δεν εμποδίζεται από κανένα μυαλό ή γονίδιο*;».
Βρεττού Μαριάντα
Κοινωνική Λειτουργός
Tι είναι όμως ο αυτισμός; Η Μαριάντα Βρεττού (κοινωνική λειτουργός και ιδιοκτήτρια του κέντρου παιδοψυχολογικής υποστήριξης ΜΑΖΕΙ) μας ενημερώνει:
Ο αυτισμός είναι μια διάχυτη αναπτυξιακή διαταραχή και πιο συγκεκριμένα νευροψυχολογική διαταραχή, η οποία διαρκεί μια ολόκληρη ζωή - είναι μια κατάσταση ισόβια και παρουσιάζεται από τη γέννηση του παιδιού. Τα άτομα με αυτισμό αντιλαμβάνονται πολύ διαφορετικά τα όσα βλέπουν και ακούν, σε σχέση με τους νευροτυπικούς ανθρώπους. Αυτό τους δημιουργεί δυσκολία στο να προσεγγίσουν τους συνομηλίκους τους και όχι μόνο, αφού υπολείπονται κοινωνικών δεξιοτήτων, γεγονός που δυσχεραίνει την επικοινωνία τους.
Η αιτία που προκαλεί τον αυτισμό παραμένει ακόμα και σήμερα άγνωστη - πολύ πιθανό να πρόκειται για ένα συγκερασμό παραγόντων.
Τα άτομα με αυτισμό πολύ συχνά παρουσιάζουν δυσκολία στην εκμάθηση της γλώσσας και εκδηλώνουν επιθετική ή ακόμα και αυτοκαταστροφική συμπεριφορά. Δεν μπορούν να διατηρήσουν βλεμματική επαφή και είναι απόμακρα, γιατί νιώθουν φόβο. Υπάρχουν όμως και φορές που δεν έχουν επίγνωση του φόβου σε καταστάσεις που ενέχουν πραγματικό κίνδυνο. Το νευρικό τους σύστημα δεν είναι ώριμο και για αυτό δεν μπορεί να επεξεργαστεί ταυτόχρονα ερεθίσματα, με αποτέλεσμα να αντιδρούν σε θορύβους, στο φως ή ακόμη και να δείχνουν πως δε νιώθουν πόνο. Τα άτομα με αυτισμό είναι προσκολημμένα σε συγκεκριμένες ρουτίνες, δυσκολεύονται να λειτουργήσουν στα πλαίσια του αυθόρμητου ή συμβολικού παιχνιδιού και εκδηλώνουν επαναλαμβανόμενες στερεοτυπικές συμπεριφορές.Σε αυτό το σημείο είναι αναγκαίο να αναφερθεί πως τα άτομα με αυτισμό μπορούν να βοηθηθούν με την κατάλληλη θεραπευτική και εκπαιδευτική παρέμβαση, εφόσον βέβαια η διάγνωση γίνει εγκαίρως. Σε όλο αυτό καταλυτικός είναι ο ρόλος των γονέων, καθώς είναι σημαντικό να είναι συνεργάσιμοι, δεκτικοί και να ακολουθούν τις κατευθύνσεις και τις συμβουλές που δίνονται από τους επαγγελματίες υγείας και εκπαίδευσης, αφού οι γονείς είναι αυτοί που επηρεάζουν το παιδί και βιώνουν την καθημερινότητά του και τις δυσκολίες του, περισσότερο από τον καθένα.
Τα άτομα με αυτισμό είναι πολυσχιδείς και πολύπλοκες προσωπικότητες, όπως ακριβώς και οι νευροτυπικοί άνθρωποι. Κλείνοντας θα δανειστούμε τα λόγια ενός παιδιού με αυτισμό, το οποίο αναρωτιέται: «Δεν ξέρω , γιατί είμαι διαφορετικός από εσάς, αλλά γιατί θα πρέπει να δώσουμε εξήγηση σε αυτό; Γιατί να μην αποδεχθούμε την κατάσταση , να συμφιλιωθούμε με αυτή την ιδέα και να νιώσουμε τη χαρά της ψυχικής επαφής, που δεν εμποδίζεται από κανένα μυαλό ή γονίδιο*;».
Βρεττού Μαριάντα
Κοινωνική Λειτουργός
Πηγή: http://www.queen.gr/
Labels:
Παγκόσμιες Ημέρες
To 6o Δημοτικό Σχολείο Θήβας βρίσκεται στη συνοικία Τάχι, στη Θήβα.
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)